woensdag 5 mei 2010

Voetproject: Milieu (inleiding)

Wij zijn de feeters van KdG en we hebben de opdracht gekregen een project op te starten rond milieu in St. Willebrord Heilige Familie te Berchem.

We willen graag een tipje van de sluier oplichten over onze ervaringen i.v.m. dit voetproject. Zo kunnen andere leerkrachten in spe misschien wel enkele ideeën opdoen.


Onze opdracht:


  1. De jeugd van tegenwoordig leren omgaan met afval.


  2. De jongeren bewust maken van het belang van recyclage.


  3. Dit op een leuke, ludieke manier overbrengen.


  4. Wanneer: woensdag 28/4/2010: 8.25h - 11.55h


  5. Waar: St. Willebrord Berchem.


  6. Doelgroep: Eerste graad: 70 leerlingen.


Hopelijk gaan jullie iets aan deze blog hebben en kunnen jullie hier veel ideeën over opsnuiven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten