We willen graag een tipje van de sluier oplichten over onze ervaringen i.v.m. dit voetproject. Zo kunnen andere leerkrachten in spe misschien wel enkele ideeën opdoen.
Onze opdracht:
- De jeugd van tegenwoordig leren omgaan met afval.
- De jongeren bewust maken van het belang van recyclage.
- Dit op een leuke, ludieke manier overbrengen.
- Wanneer: woensdag 28/4/2010: 8.25h - 11.55h
- Waar: St. Willebrord Berchem.
- Doelgroep: Eerste graad: 70 leerlingen.
Hopelijk gaan jullie iets aan deze blog hebben en kunnen jullie hier veel ideeën over opsnuiven.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten