woensdag 5 mei 2010

Waarom milieu?

We hebben deze opdracht gekregen omdat de leerlingen de school vervuilden. Ze smeten hun afval op de speelplaats in plaats van de vuilbakken. Het Ecoteam wist geen raad meer en daarom hebben ze ons ingeschakeld om de leerlingen er van bewust te maken dat het noodzakelijk is om goed om te gaan met afval.


Willen we zo leven?






Laten we het zo ver komen?



Laten we onze planeet afsterven door onze vervuiling?



WIJ ZEGGEN NEE TEGEN AFVAL!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten